Pomoc, mám doma neprodejnou nemovitost!

Pomoc, mám doma neprodejnou nemovitost!

Co s tím? Jak se to v dnešní době, kdy je všeobecně nedostatek bytů či domů na trhu, vůbec může stát? Pokud se nemovitost neprodává, vyplývají z toho jen dvě věci:

  • špatný marketink

  • nereálná cena

V případě, že prodáváte s pomocí realitní kanceláře, špatný marketink můžete s vysokou pravděpodobností vyloučit. Máte kvalitní fotografie, poutavý popis, týdny běží a nikdo se vám na byt neozývá? Podle čeho jste stanovili jeho prodejní cenu?

Řada majitelů nemovitostí používá stejnou strategii prodeje. A to „Zkusím, a když to nepůjde, zlevním". Na tom není nic špatného, Češi rádi při koupi vyjednávají o ceně. Problém nastane až v případě, když ten první „nástřel" je příliš vzdálený realitě.

Často se setkávám s argumentem, že majitel bytu má na prodej čas a nic ho netlačí. Bohužel si neuvědomuje, že čím déle se dům prodává, tím jsou vyšší náklady, které jeho majitel musí snášet. Tvrzení, že byt nic nepotřebuje, není pravdivé. Musíte platit nájem, daně, v domech přes zimu temperovat, v létě sekat trávník atd. Kromě těchto věcí mají nemovitosti, které jsou dlouho na prodej, u kupujících punc podezřelosti. Nikdo se po čase neubrání otázce: „Jaký je tam háček, že se to ještě neprodalo?"

Nakonec se každý dříve či později dostane k tomu, že začne snižovat cenu. Ani na tom není nic špatného, když to udělá rozumně.

Možní kupující, když surfují po inzerátech, mají ve zvyku všímat si nemovitostí, které vyčnívají z průměru. Takže si předraženou nemovitost zapamatují. Stejně rychle zareagují i na změnu její ceny. Ale jestli si myslíte, že poběží k telefonu dohodnout si prohlídku, nemusí to být tak úplně pravda. Mohou vyčkávat, kolik ještě z ceny půjde dolů.

Není proto vůbec od věci prokonzultovat startovací prodejní cenu s makléřem, který má k dispozici databázi skutečných prodejních cen podobných nemovitostí.

Květa Procházková
Autor: Květa Procházková

V obchodě jsem již 25 let. Vždy jsem se snažila mít ke svým klientům profesionální přístup. Práce realitního makléře mě skutečně baví a snažím se ji odvádět na co nejvyšší úrovni. Jedna z nejdůležitějších věcí při prodeji nemovitosti je její prezentace. Proto jsem si pořídila špičkové vybavení, abych mohla Vaši nemovitost co nejlépe prezentovat dle pravidel "Home Staging", dále připravuji video prohlídky, virtuální prohlídky, 3D půdorysy, u větších nemovitostí používáme focení dronem, pracuji na sociálních sítích, nemovitosti můžu prezentovat na samostatných webových stránkách ... vše s jasným cílem. Prodat vaši nemovitost za co nejvyšší cenu k vaší plné spokojenosti.

Pracuji na základě doporučení a na exkluzivní smlouvy.

Jsem členem Asociace realitních kanceláří. 

 Neustále se snažím vzdělávat. V roce 2020 jsem získala profesní kvalifikaci "Realitní zprostředkovatel" dle nového Realitního zákona.

 Proč vznikly tyto stránky?

Abych zde prezentovala, že když dva dělají totéž, nikdy to není totéž. Je všeobecně známo, že rozdíl mezi makléři je řekněme nemalý. Prosím, přečtěte si mé tipy a články. Věřím, že vám tyto informace pomohou v rozhodování a že si pro prodej nemovitosti zvolíte tu správnou cestu. 

Pokud chcete prodat svojí nemovitost bez starostí a chcete jen podepisovat smlouvy, které jsou vypracované v pražské notářské nebo advokátní kanceláři s notářskou nebo advokátní úschovou a inkasovat kupní cenu, neváhejte mě kontaktovat. 

Za každým prodejem nemovitosti se totiž skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani prodávající, ani makléř. 

Záleží mi na odvedení špičkové práce a na spokojenosti klienta.  

Mojí největší odměnou za dobře odvedenou práci, jsou krásné reference od spokojených klientů.

 

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Přihlašte se k odběru článků

Jednou do měsíce tipy a rady e-mailem zdarma

zpracováním osobních údajů