Co je to ten Home Staging?

Co je to ten Home Staging?

Jistě už jste o tom slyšeli. Přišlo to k nám ze zahraničí, a jestliže to funguje v desítkách zemí světa, bylo by naivní si myslet, že zrovna v Česku to fungovat nebude. Funguje to!

A v čem spočívá ten „zázrak“?

V úplně jednoduché věci. Udělat prodávané zboží atraktivnější. V tomto případě byt či dům. Ze stejného důvodu vám v supermarketu nasvítí ovoce, protože pak se lépe prodává, v autobazaru vypulírují auto, protože pak se lépe prodává, žena se do společnosti namaluje, protože se pak lépe… je atraktivnější.

Je to trochu věda

Profesionální Home Staging není jen to, že poklidíte, jako před Vánoci. Je to přesun nábytku, vymalování, použití dekorací a mnoho dalšího. Ale pojďme z toho nedělat vědu a v prvním kroku si to trochu zjednodušme.

Home Staging po Česku

Tohle by měl provést společně majitel a makléř, aby se lépe prodávalo: Samozřejmě před prohlídkou, ale už i při fotografování ze záběru fotoaparátu odkliďte vše, co se dá nazvat nepořádkem, nebo je to neuspořádané. Ještě jednodušeji. Představte si, jak by daná místnost vypadala v obchodním domě IKEA a tak prostor upravte. Žádné boty v předsíni, kabáty na věšáku. Z kuchyně odstranit volně ložené nádobí, utěrky, z lednice magnetky a podobně. V ložnici ustlat, použít přehoz, dekorativní polštáře, odstranit z nočních stolků skleničky, budíky, zuby,… V obývacím pokoji naaranžovat polštáře, sklidit noviny, schovat všechny čtyři ovladače atd. V koupelně odstranit šampony, ručníky, zavěšené žínky, vyjmout děti z vany,… V dětském pokoji vše urovnat tak, jak to musí udělat děti při vánočním úklidu. Prostě pořádek, urovnané poličky, ustlat, srovnat či úplně schovat hračky atd. 

Co je cílem?

Aby bylo zboží atraktivní. Jako ovoce v supermarketu, auto v bazaru či nemovitost na fotkách a videu v inzerci na internetu. A samozřejmě při osobní prohlídce. Protože atraktivní zboží se prostě lépe prodává. A profesionální makléř tohle ví, umí a zná. Je dobré si od takového profesionála nechat poradit.

Květa Procházková
Autor: Květa Procházková

V obchodě jsem již 25 let. Vždy jsem se snažila mít ke svým klientům profesionální přístup. Práce realitního makléře mě skutečně baví a snažím se ji odvádět na co nejvyšší úrovni. Jedna z nejdůležitějších věcí při prodeji nemovitosti je její prezentace. Proto jsem si pořídila špičkové vybavení, abych mohla Vaši nemovitost co nejlépe prezentovat dle pravidel "Home Staging", dále připravuji video prohlídky, virtuální prohlídky, 3D půdorysy, u větších nemovitostí používáme focení dronem, pracuji na sociálních sítích, nemovitosti můžu prezentovat na samostatných webových stránkách ... vše s jasným cílem. Prodat vaši nemovitost za co nejvyšší cenu k vaší plné spokojenosti.

Pracuji na základě doporučení a na exkluzivní smlouvy.

Jsem členem Asociace realitních kanceláří. 

 Neustále se snažím vzdělávat. V roce 2020 jsem získala profesní kvalifikaci "Realitní zprostředkovatel" dle nového Realitního zákona.

 Proč vznikly tyto stránky?

Abych zde prezentovala, že když dva dělají totéž, nikdy to není totéž. Je všeobecně známo, že rozdíl mezi makléři je řekněme nemalý. Prosím, přečtěte si mé tipy a články. Věřím, že vám tyto informace pomohou v rozhodování a že si pro prodej nemovitosti zvolíte tu správnou cestu. 

Pokud chcete prodat svojí nemovitost bez starostí a chcete jen podepisovat smlouvy, které jsou vypracované v pražské notářské nebo advokátní kanceláři s notářskou nebo advokátní úschovou a inkasovat kupní cenu, neváhejte mě kontaktovat. 

Za každým prodejem nemovitosti se totiž skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani prodávající, ani makléř. 

Záleží mi na odvedení špičkové práce a na spokojenosti klienta.  

Mojí největší odměnou za dobře odvedenou práci, jsou krásné reference od spokojených klientů.

 

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Přihlašte se k odběru článků

Jednou do měsíce tipy a rady e-mailem zdarma

zpracováním osobních údajů