Jak pracuji


Používám moderní technologie, abychom

prodali lépe a za více!

 

1) Home staging 

Home staging je velmi důležitá příprava nemovitosti na prodej nebo pronájem a její profesionální prezentace na realitním trhu. Cílem je zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potencionálních zájemců.

dsc_0041_1dsc_00151

 

2) Profesionální fotografie

dsc_0134 dsc_0014_kopie 

 

3) Foto staging

Foto staging je aranžování virtuálního nábytku do prázdné místnosti reálného prostoru. Úkolem je představit nemovitost v nejlepší možné podobě zájemcům, vzbudit emocionální představy, ukázat možné budoucí využití a lépe přiblížit měřítko místností a velikost prostoru.

Foto staging je v dnešní online době téměř nezbytnou součástí pro prodej prázdných, nezabydlených prostor.

img_1760 prochazkova_obyvaci_pokoj_22-09-22_17_15 

 

4) Půdorysy 2D a 3D

 image    image0_1 

 

5) 3D scan nemovitosti 

Je prostorový model nemovitosti pro dokonalou představu - autentický zážitek z prostoru v pohodlí domova.

 

6) Videoprohlídky

 

7) Stránka nemovitosti

 

 

8) Dron

 

V dnešní době je použití dronu pro účely fotografií a videí nedílnou součástí prodeje nemovitosti. Je to zkrátka vizitka dobré realitní kanceláře. Pro klienta je vždy důležité a především zajímavé vidět, v jakém okolí se nemovotost nachází. Máme vlastní dron a oprávnění otevřené kategorie A1, A2, A3 a také kategorii Specific, která umožňuje létat i ve velkých městech. 

dji_0075_kopie dji_0198_kopie 

  

8) 3D vizualizace

Fotorealistické vizualizace domů nebo interiérů u nových nebo naopak u starších nemovitostí jsou velmi zajímavý nástroj k vytvoření atraktivní prezentace a následně pak i zvýšit prodejní cenu.

dsc_0029_kopie obyvak2_kopie 

dsc_0014_kopie_2 1_kopie    

 

9) Reklama na sociálních sítích

Sociální sítě hýbou světem a také hýbou prodejem nemovitosti. Proto se věnujeme prezentaci aktuálních nemovitostí na sociálních sítích a zároveň se snažíme mít i zde zajímavé články a informace pro klienty, aby naše firemní stránky rádi navštěvovali.

Co dalšího lze udělat pro efektivnější prodej? 
Vytvořit například placenou propagaci na Facebooku a zacílit reklamu na tu správnou cílovou skupinu. 

 

10) Aukce

Na aukci je nejprve nutné přilákat větší množství zájemců. Nejdůležitější práce tedy začíná hned na počátku. Správné nastavení ceny, odborný tržní odhad, příprava nemovitosti na prodej, staging nemovitosti, profi fotografie, video, dron, 3D scan, vytvoření webové stránky přímo pro danou nemovotst, inzerce, propagace, reklama na soc. sítích atd. Pokud máme větší počet zájemců, stanoví se termín aukce. Lidé z prohlídek se pak ve stanovený čas přihlásí na mé webové stránce k aukci a mohou přihazovat. 

Rezervační smlouvu na vaši nemovitost pak obratem podepisujeme se zájemcem, který v aukci přihodil nejvyšší částku. 

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení